Bush vs Kerry

Här diskuteras aktuella konflikter, militärrelaterade nyheter, samt inrikes-, utrikes- och ekonomipolitiska debatter.
Frontsoldaten
Avstängd
Avstängd

Inlägg av Frontsoldaten » 04 nov 2004 18:07

cihset skrev:Frontsoldaten : Jämföra HItler med Bush? :hmm: Där tappade jag en hel del respekt för dig.
Det var ju synd för dig. Egoistiskt nog ser du det bara utifrån ditt eget och den västliga kristna världens synvinkel. Jag tror det finns en hel del araber och muslimer som är beredda att hålla med mig.

Användarvisningsbild
Landstorm
Regementsförvaltare
Regementsförvaltare
Kontakt:

Inlägg av Landstorm » 04 nov 2004 18:18

Frontsoldaten skrev:
cihset skrev:Frontsoldaten : Jämföra HItler med Bush? :hmm: Där tappade jag en hel del respekt för dig.
Det var ju synd för dig. Egoistiskt nog ser du det bara utifrån ditt eget och den västliga kristna världens synvinkel. Jag tror det finns en hel del araber och muslimer som är beredda att hålla med mig.
Oavsett vilken religiös tro man tillhör så har han ändå inte gasat ihjäl 6 miljoner människor, eller startat ett världskrig heller för den delen.

Frontsoldaten
Avstängd
Avstängd

Inlägg av Frontsoldaten » 04 nov 2004 19:11

Landstorm skrev:
Frontsoldaten skrev:
Oavsett vilken religiös tro man tillhör så har han ändå inte gasat ihjäl 6 miljoner människor, eller startat ett världskrig heller för den delen.
Nej men han är på god väg. Många oskyldiga irakier och andra har mist livet pga hans politik. Miljontals människor har säkerligen fått det ännu värre tack vare Bush. Det tråkiga är att vi i väst gärna ser det ur vårat eget perspektiv precis som tyskarna bara kunde se det hela ur sitt eget perspektiv. Men tiden kommer att utvisa vilken diktator Bush verkligen är och hur "skickligt" han lekt med hela världen.

Lustigt bara att man är så koncentrerad på utrikespolitiken när man har sådana ENORMA problem inrikes.

Skriv svar