wiSH och McCoy slutar som moderatorer

Denna avdelning är avsedd för diskussioner och synpunkter rörande vår hemsida och forumet. Här finner du även "officiella" tillkännagivanden och nyheter.
Användarvisningsbild
York
Adjutant
Från: Värmland
Militär Grundutb: Infanteriet/Mek
Intresse: Generellt intresse
Kontakt:

wiSH och McCoy slutar som moderatorer

Inlägg av York » 07 jul 2018 14:43

wiSH/PZG12 och McCoy är inte längre moderatorer på forumet. Detta på grund av en längre tids inaktivitet.

Vi tackar dem för all den tid och arbete de lagt ner på forumet. Vi förstår samtidigt att det finns många saker i livet som måste prioriteras och att det inte finns tid för allt.
För att undvika förvirring: jag bor och verkar i Storbritannien.

Användarvisningsbild
Admin
Överbefälhavare
Kön: Man
Från: Stockholm
Militär Grundutb: Annat
Intresse: Jugoslaviska krigen
Kontakt:

Re: wiSH och McCoy slutar som moderatorer

Inlägg av Admin » 20 jul 2018 12:06

Hej vänner,

Ber om ursäkt för min frånvaro. Jag är medveten om att jag inledde en boktävling som jag sedan inte följde upp, delvis pga det svala intresset, men också för att det har hänt en del saker i mitt privatliv som inneburit att fokus varit på annat under en ganska lång tid. Jag har dock noterat alla tävlingsbidrag och ni som har deltagit och vill göra anspråk på specifika böcker kan maila mig på kontakt@krigsforum.se så ska jag kika på det när jag kommer hem från utlandssemestern.

Jag vill dessutom tacka både McCoy och WiSH för deras dedikerade arbete som moderatorer under alla år som gått. De har varit av enorm betydelse för Krigsforums utveckling och är en viktig del av vår historia här. Jag kan inte tacka er nog! Både McCoy och WiSH är förstås alltid välkomna tillbaka som moderatorer när de helst önskar, men jag har full förståelse för att tiden inte alltid räcker till och att man kanske upptäcker andra intressen att fokusera på.
All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing

Skriv svar